Üzletvezető Blog

Friss topikok

Blog értesítő kérése

* indicates required
Email Format
LiveZilla Live Help

Archívum

Ajánlott oldalak

Nincs megjeleníthető elem

Ajánlott termékek

Nincs megjeleníthető elem

Üdv az üzletvezető blogban :-)

2013.11.10. 07:20 Bélyegzőbolt

Rozsonits Istvánnak hívnak ezt a blogot Üzletvezetőknek és Vállalkozóknak ajánlom....

Magamról: 

István Rozsonits

Közel 12 évig dolgoztam üzletvezetőként jelenleg vállalkozóként bélyegzőkészítőként élem minden napjaimat napi szinten találkozom cégekkel és vállalkozókkal.

Úgy látom hogy a mai gazdasági helyzetben a cégek csak küszködnek a fennmaradásárt, sok cégvezetővel beszélgettem a cégükről és úgy látom a legtöbben nincsenek tisztába a cég vezetés szabályaival.

Ők vagy kezdő vállalkozók, kényszervállalkozók vagy egyszerűen alkalmazottból lett cégvezetők.

Tudtad hogy a kezdő vállalkozások 80% tönkremegy alig 1 év alatt?

Pedig így van nézd csak meg a statisztikákat nyugodtan.

Egy híres ember által írt könyvben olvastam a következőt:

A szegény embereknek baromi nagy tévéjük van míg a gazdagoknak nagy könyvtáruk.

Jelenleg nekem már a könyvtáram nagyobb mint a tévém :-)

Nem vagyok marketinges és nem is  akarok semmit marketinges anyagot eladni neked csak szeretném a személyes tapasztalataimat és hasznos dolgokat megosztani veled, hogy legalább azokat a hibákat amit én elkövettem te véletlenül se tedd...

Időközönként nézz vissza a blogba olvass és tanulj....

Üdv: Rozsonits István

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletvezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr1005622076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása